Trenerzy
Mirosław Plak
Trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem handlowym i szkoleniowym. Prowadzi szkolenia dla firm biznesowych oraz instytucji państwowych. Ukończył studia podyplomowe Zarządzanie i marketing w firmie w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim z zakresu pedagogiki. Uczestnik licznych szkoleń w kraju i za granicą oraz szkoły trenerów biznesu.
Doświadczenie szkoleniowe
Trener Mirosław Plak posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w pracy w działach handlowych oraz zespołach szkoleniowych firm biznesowych. Od ponad dwudziestu lat stale związany ze sprzedażą i negocjacjami oraz szkoleniem handlowców i szefów zespołów handlowych. Pracował między innymi w firmach Scandinavian Tobacco, British-American Tobacco, Euro-Trade, współpracował także z firmą szkoleniową Avenhansen. Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener wewnętrzny oraz we współpracy z firmami szkoleniowymi. Opracowuje i prowadzi praktyczne szkolenia i warsztaty bazując na doświadczeniach i sukcesach w sprzedaży, negocjacjach, obsłudze klienta oraz szkoleniu handlowców, pracowników działu zakupów, pracowników obsługi klienta i menedżerów sprzedaży.
Agnieszka Olejnik
Absolwentka studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J.Tishnera na kierunku trener biznesu oraz coach. Metodyk nauczania. Certyfikowany trener standardu HRDBP (Human Resources Development Business Parter) – jest specjalistą w zakresie efektywności biznesowej procesów szkoleniowych w organizacjach. Wieloletnia Dyrektor HR, Rozwoju Pracowników i Budowania Kultury Organizacyjnej.
Doświadczenie szkoleniowe
Jako trener biznesu pracuje od 2007 roku. Ma na koncie wypracowanych ponad 11 500 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko pojętego rozwoju osobistego, menedżerskich i HR-owych. Jest coachem kariery i wizerunku zawodowego oraz wykładowcą wyższych uczelni w Warszawie (OIRP, ALK) z takiego zakresu jak: komunikacja interpersonalna, wizerunek, autoprezentacja i etykieta zawodowa.
Natalia Tatarczuch
Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim ze stopniem magistra oraz podyplomowo psychologię rozwoju osobistego i zawodowego na WSE w Krakowie. Zamiłowanie do psychologii przejawiała już od czasów licealnych podczas których podjęła decyzję o pracy z ludźmi, jako coach i trener. Po ukończeniu niezbędnych szkoleń zaczęła spełniać marzenia pracując w zawodzie. Jej podejście do coachingu opiera się na zasadzie ZZSS – Zaufanie, zrozumienie, szczerość i swoboda.
Doświadczenie szkoleniowe
Atmosferę pełną otwartości, naturalności, a przy tym profesjonalizmu przejawia także na sali szkoleniowej, a referencje klientów są tego potwierdzeniem. Jej specjalizacją są umiejętnie zarządzanie emocjami (m.in. praca nad stresem, wypalenie zawodowe) oraz skuteczna komunikacja (m.in. udzielanie feedbacku, asertywność, łagodzenie konfliktów, praca z trudnym klientem). Jest także autorką czterech ebooków, których tematy pokrywają się z powyższymi obszarami.
Aleksandra Chrapko
Trenerka/ Team Coach/ Coach.
Ukończyła studia podyplomowe na UE w Krakowie z zakresu zarzadzania ludźmi. Od wielu lat pracuje z biznesem, wspierając zespoły i ich pracowników, wykorzystując w pracy podejście Analizy Transakcyjnej (ukończyła szkolenie TA101), ACT (Szkolenia Treningu Akceptacji i Zaangażowania) oraz wiedzę i umiejętności, które wciąż rozwija poprzez szkolenia i publikacje. Jest wykładowczynią na kierunku Agile Leadership na Uniwersytecie SWPS.
Doświadczenie szkoleniowe
Jako trenerka i team coach wspiera budowanie i rozwijanie zespołów od 2003 roku. Posiada doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych, coachingowych i doradczych dla firm produkcyjnych i usługowych, instytucji okołobiznesowych, a także urzędów. W swojej pracy skupia się na zwiększaniu zrozumienia w zakresie wspólnych wartości, zwiększeniu poziomu samoorganizacji zespołów, poprawie komunikacji i poziomu kohezji zespołu, budowaniu świadomości ról zespołowych, a także wspieraniu procesu budowania i rozwoju zespołów. Specjalizacja pracy to obszar wspierania zwinnych zespołów – Agile Leadership.
Agata Brataniec
Absolwentka Filologii Romańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tishnera. Menedżer projektów, programów i zespołów z kilkunastoletnim doświadczeniem w MŚP, NGO i korporacjach. Ukończyła Szkołę Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Doświadczenie szkoleniowe
Przez 14 lat pracowała jako menedżer projektów i zespołów w MŚP, NGO i korporacjach. Przez ostatnie 6 lat związana z zespołami IT. Od 6 lat prowadzi różnego rodzaju szkolenia i warsztaty (głównie wewnętrzne) z obszaru zarządzania projektami oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Od 4 lat zajmuje się facylitacją – przede wszystkim sesji strategicznych i projektowych. Współtworzy WSZECHwŚWIAT – społeczność absolwentów (trenerów, coachów, facylitatorów) Wszechnicy UJ. W pracy zespołowej najbardziej ceni różnorodność charakterów, punktów widzenia, pomysłów. Wierzy, że każdy ma w sobie potencjał i moc możliwości, które wystarczy uwolnić.
Marek Naumiuk
Absolwent Akademii Rolniczej w Lublinie (studia magisterskie) oraz Projektowania Usług na SWPS oraz Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach (studia podyplomowe). Praktyk biznesu. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Współautor książki „Zwinnologia – innowacyjne podejście do zmian” (MT Biznes, maj 2019).
Doświadczenie szkoleniowe
Od 2009 prowadzi warsztaty oraz doradza w organizacjach. Specjalizuje się w umiejętnościach menadżerskich i przywództwie, umiejętnościach sprzedażowych, negocjacjach windykacyjnych, wdrażaniu zmian oraz komunikacji interpersonalnej. Prowadził projekty doradcze i interimowe dla takich firm jak: itelligence, Komatz Polska, IPF, Inwencja, Monosusise, Amatech, RTM Opakowania. Wykładowca akademicki z zakresu technik perswazyjnych i negocjacji na WSPiA oraz technik negocjacji i mediacji w administracji na WSSMiKS.
Krzysztof Kałucki
Dr Krzysztof Kałucki: Praktyk biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu kadrą menadżerską i negocjacjach. Aktywny negocjator biznesowy. Ekspert z zakresu Key Account Management oraz negocjacji. Z wykształcenia socjolog (Uniwersytet Jagielloński) oraz absolwent MBA (Polska Akademia Nauk), doktor nauk społecznych ze specjalizacją w negocjacjach (SGH). Wykładowca akademicki. Zainteresowania prywatne: sporty walki. Instruktor Narciarstwa Alpejskiego, uczestnik wielu ekstremalnych biegów OCR. Prace naukowe i publikacje: Książka „Key Account Manager” (Difin, 2015), publikacje w Zeszytach Naukowych SGH, Książka „Techniki Negocjacyjne” (Difin, 2018). Dyrektor Zarządzający KAM Instytut.
Doświadczenie szkoleniowe
Certyfikowany trener biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Key Account Management oraz z negocjacji. Prowadzi praktyczne warsztaty bazując na doświadczeniu w sprzedaży, zarządzaniu kadrą menadżerską i negocjacjach. Prowadził szkolenia między innymi dla firm: Lot Polish Airlines, Shell, Allianz, L’Oreal, Volvo, PZU, Millenium, Warta.
Justyna Jaśkowiec
Absolwentka Filologii Germańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, Studiów Podyplomowych z Rachunkowości na Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki oraz Szkoły Trenerów Wszechnica UJ w Krakowie. Certyfikowany konsultant MaxieDISC badający style zachowań i ich wpływ na komunikację. Przed ponad 13 lat zdobywała doświadczenie pracując w korporacjach świadczących usługi finansowo-księgowe, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołami, które na co dzień zajmują się obsługą rynków międzynarodowych.
Doświadczenie szkoleniowe
Przez 10 lat pracowała jako Team Leader odpowiedzialny za budowanie zespołów oraz szkolenie pracowników do efektywnej pracy zespołowej. Jako trener wewnętrzny i zewnętrzny była odpowiedzialna za usprawnienie procesu komunikacji podczas pracy z międzynarodowym klientem (zarówno podczas codziennej pracy jak i w trakcie transferu procesów do Polski z innych jednostek zależnych zlokalizowanych na całym świecie). W pracy trenera najbliższe są jej aspekty związane z pracą w międzykulturowym środowisku oraz efektywną komunikacją.
Karolina Molenda
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim i studiów MBA na University of Bedfordshire w Luton (Wielka Brytania). Wysoko wykwalifikowana specjalistka HR z doświadczeniem zdobywanym w dużych polskich i międzynarodowych organizacjach. Bogata praktyka szkoleniowa i doradcza w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Doświadczenie szkoleniowe
Posiada doświadczenie w projektowaniu systemów wspierających zarządzanie zasobami ludzkimi takich jak: sytemy wynagrodzeń, sytemy ocen pracowniczych, programy zarządzania kompetencjami. Wspiera ludzi i organizacje prowadząc szkolenia z zakresu umiejętności menedżerskich, technik rekrutacji i selekcji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów oraz treningi kreatywności.
Monika Pisarkiewicz
Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje jako specjalista ds. zarządzania personelem w dużej, międzynarodowej firmie. Odpowiada za rozwój pracowników oraz opracowywanie indywidualnych ścieżek kariery.
Doświadczenie szkoleniowe
Jako trener pracuje od 2002 roku. Początkowo pracowała z młodzieżą, prowadząc szkolenia związane z rozwijaniem zdolności interpersonalnych oraz radzeniem sobie ze stresem. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu telemarketingu, stosowania technik pamięciowych, warsztatów wspomagających rozwój osobisty oraz technik relaksacyjnych wspomagających zarządzanie stresem.