Szkolenie Pokonywanie obiekcji

To szkolenie realizujemy w formie zamkniętej tj. dla grupy uczestników z jednej firmy. Jeśli planujesz przeszkolić 1 lub 2 osoby z firmy sprawdź terminarz szkoleń otwartych.

Szkolenie z pokonywania obiekcji klienta

Pokonywanie obiekcji klienta

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pokonywania obiekcji klienta i działania w sytuacjach, gdy klient odmawia zakupu. Jest to praktyczny warsztat, podczas którego uczestnicy poznają sprawdzone, skuteczne techniki przełamywania zastrzeżeń klienta. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili właściwie reagować na obiekcje klienta oraz stosować odpowiednie techniki w zależności od typu obiekcji.

Profil uczestników szkolenia

Szkolenie skierowane jest do handlowców, którzy chcą podnieść swoje umiejętności radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta oraz zwiększyć skuteczność podczas finalizacji transakcji.

Czas trwania szkolenia:

1 dzień (8 godzin).

Program szkolenia:

1. Błyskawiczne przypomnienie etapów rozmowy handlowej.
• proces sprzedaży
• znaczenie kolejnych etapów rozmowy handlowej

2. Przyczyny odmowy klienta.
• zrozumienie powodów, dla których klienci przedstawiają obiekcje
• co się kryje pod obiekcją klienta?
• właściwa interpretacja obiekcji klienta

3. Typologia obiekcji.
• obiekcje rzeczowe
• obiekcje niesprecyzowane

4. Reakcja na obiekcje klienta.
• budowanie porozumienia zamiast muru
• użyteczne wyrażenia i zwroty zakazane
• często popełniane przez handlowców błędy

5. Techniki pokonywania obiekcji.
• model pokonywania obiekcji
• co robić, gdy klient podaje kolejne obiekcje?

6. Ćwiczenia na bazie praktycznych doświadczeń uczestników.
• wykorzystanie technik podczas scenek nagrywanych kamerą
• rozwojowa informacja zwrotna