Szkolenie Inteligencja emocjonalna
w biznesie

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Inteligencja emocjonalna jest umiejętnością bardzo istotną podczas pracy zawodowej w firmach biznesowych czy organizacjach. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektórzy ludzie radzą sobie lepiej w życiu, niż inni, pomimo podobnych umiejętności czy możliwości? Sekret tkwi często w czymś więcej, niż tylko w inteligencji klasycznej. To właśnie inteligencja emocjonalna, zdolność do rozumienia i zarządzania własnymi emocjami, a także relacjami z innymi, stanowi kluczowy element sukcesu zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej.
Zapraszamy Cię na fascynującą podróż w świat inteligencji emocjonalnej. W trakcie naszego szkolenia odkryjesz, jak kształtowanie tej umiejętności może rewolucyjnie wpłynąć na Twoje życie. Dowiesz się, jak lepiej rozpoznawać i kontrolować swoje emocje, jak efektywnie komunikować się z innymi, oraz jak budować zdrowe i satysfakcjonujące relacje.
Nie trać okazji, by poszerzyć swoje horyzonty i zainwestować w swój rozwój osobisty i zawodowy. Przyjdź na nasze szkolenie i odkryj potencjał, który drzemie w inteligencji emocjonalnej!
Inteligencja emocjonalna szkolenie Kraków, Warszawa

Czas trwania szkolenia

2 dni (2×7 godzin)

Trener

Natalia Tatarczuch
Najbliższe szkolenie otwarte
Termin: 18-19.11.2024
Miejsce: Kraków
Cena: 1670 PLN netto/osoba
Zobacz więcej terminów i lokalizacji szkoleń otwartych z zarządzania stresem i emocjami w kalendarzu szkoleń:
Miejsce szkolenia:
Hotel***** Radisson Blu ul. Straszewskiego 17, Kraków
Harmonogram szkolenia:
I dzień: g. 10.00-17.00, II dzień: g. 9.00-16.00

Kiedy wziąć udział w szkoleniu z inteligencji emocjonalnej?

Jeśli jesteś menedżerem lub liderem zespołu, szkolenie z inteligencji emocjonalnej pomoże Ci lepiej rozumieć potrzeby i motywacje swoich pracowników, co przyczyni się do budowy bardziej efektywnej i zgranej drużyny.
Dodatkowo, poprawisz swoje relacje interpersonalne, ponieważ szkolenie z inteligencji emocjonalnej nauczy Cię skutecznej komunikacji, empatii i budowania zaufania, co przyczyni się do budowy trwałych i satysfakcjonujących relacji z innymi.
Masz szansę nauczyć się nowych umiejętności, by osiągnąć swoje cele w życiu oraz na koniec, to co ważne dla każdego z nas – rozwijanie inteligencji emocjonalnej pomoże Ci lepiej zarządzać stresem, utrzymać motywację i skutecznie radzić sobie z trudnościami na drodze do sukcesu.

Profil uczestników szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób:
  • chcących lepiej zrozumieć swoje emocje
  • chcących nauczyć się, jak sobie z nimi radzić w sytuacjach stresujących (i nie tylko)
  • czujących wypalenie zawodowe i ogólne przytłoczenie
  • zdemotywowanych swoją pracą, co przekłada się na słabszą efektywność
  • często wybuchających z błahych powodów, nerwowych
  • chcących nauczyć się spokoju i kontroli emocjonalnej
  • chcących mieć lepsze relacje z pracownikami/bliskimi, łatwiej się z nimi porozumieć
  • chcących zdobyć narzędzia, jak doraźnie, w kryzysowych sytuacjach zapanować nad trudnymi emocjami
  • chcących długofalowo nauczyć się, jak być bardziej opanowanym i zrelaksowanym

Metodologia

Program szkolenia "Inteligencja emocjonalna w biznesie"

Dzień 1

„Podstawy inteligencji emocjonalnej”

  • Definicja inteligencji emocjonalnej i jej znaczenie w życiu osobistym i zawodowym.
  • Model Golemana: składniki inteligencji emocjonalnej.
  • Ćwiczenia praktyczne: samoocena własnej inteligencji emocjonalnej.

“Inteligencja emocjonalna na co dzień”

  • Jak niska inteligencja emocjonalna wpływa na życie osobiste i zawodowe
  • Konsekwencje braku pracy nad zarządzaniem emocjami
  • Jak wykorzystywać inteligencję emocjonalną w domu i życiu zawodowym
  • Dlaczego inteligencja emocjonalna jest tak ważna

„Rozwijanie samoświadomości emocjonalnej”

  • Zrozumienie różnych rodzajów emocji i ich wpływu na nasze zachowanie.
  • Techniki świadomości ciała i oddechu jako narzędzia zarządzania emocjami.
  • Ćwiczenia praktyczne: praktyki mindfulness
  • Świadomość własnych sił i słabości.
  • Ćwiczenia praktyczne: refleksja nad własnymi emocjami i reakcjami w różnych sytuacjach.

„Samoregulacja emocji”

  • Techniki zarządzania stresem i radzenia sobie z negatywnymi emocjami.
  • Strategie kontrolowania impulsów i reakcji emocjonalnych.
  • Ćwiczenia praktyczne: techniki relaksacyjne i trening samoregulacji.
  • Ćwiczenia praktyczne: role-playing i symulacje sytuacji interpersonalnych.

Dzień 2

„Rozwój empatii i umiejętności społecznych”

  • Znaczenie empatii w budowaniu zdrowych relacji międzyludzkich.
  • Techniki empatycznego i rozumienia perspektywy innych osób.
  • Ćwiczenia praktyczne: role-playing i symulacje sytuacji interpersonalnych.

„Komunikacja emocjonalna”

  • Rola komunikacji w budowaniu zdrowych relacji i rozwiązywaniu konfliktów.
  • Techniki skutecznej komunikacji emocjonalnej: jasne wyrażanie uczuć i potrzeb, aktywne słuchanie.
  • Ćwiczenia praktyczne: scenariusze komunikacyjne i analiza skuteczności komunikacji.

„Zarządzanie emocjami w pracy i życiu osobistym”

  • Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w miejscu pracy
  • Znaczenie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
  • Ćwiczenia praktyczne: analiza przypadków i opracowywanie strategii zarządzania emocjami.

„Inteligencja emocjonalna w działaniu”

  • Opracowywanie osobistego planu rozwoju inteligencji emocjonalnej.
  • Praktyczne wskazówki i strategie nauczania innych o inteligencji emocjonalnej.
  • Sesja końcowa: podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusja.

Inteligencja emocjonalna w biznesie
- szkolenie warsztatowe | EQ vs IQ

Szkolenie „Negocjacje zakupowe” realizujemy zarówno w formie zamkniętej tj. dla grupy uczestników z jednej firmy, jak i w formie otwartej. Jeśli planujesz przeszkolić 1 lub 2 osoby z firmy sprawdź terminarz szkoleń otwartych ».
Przejdź do kategorii i tematyki szkoleń biznesowych:

Inteligencja emocjonalna -jak rozwijać inteligencję emocjonalną? - kurs

Miasta, w których jest realizowane szkolenie z inteligencji emocjonalnej:

Inteligencja emocjonalna
w biznesie

Zapraszamy na szkolenia
otwarte i zamknięte

Inteligencja emocjonalna w biznesie szkolenie