Szkolenie Pokonywanie obiekcji

Pokonywanie obiekcji klienta

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pokonywania obiekcji klienta i działania w sytuacjach, gdy klient odmawia zakupu. Jest to praktyczny warsztat, podczas którego uczestnicy poznają sprawdzone, skuteczne techniki przełamywania zastrzeżeń klienta. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili właściwie reagować na obiekcje klienta oraz stosować odpowiednie techniki w zależności od typu obiekcji.

Czas trwania szkolenia

1 dzień (7 godzin)
Szkolenie z pokonywania obiekcji klienta

Profil uczestników szkolenia

Szkolenie skierowane jest do handlowców, którzy chcą podnieść swoje umiejętności radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta oraz zwiększyć skuteczność podczas finalizacji transakcji.

Program szkolenia

1. Błyskawiczne przypomnienie etapów rozmowy handlowej.
• Proces sprzedaży podzielony na etapy.
• Znaczenie kolejnych etapów rozmowy handlowej.

2. Przyczyny odmowy klienta.
• Zrozumienie powodów, dla których klienci przedstawiają obiekcje.
• Co może się kryć pod obiekcją klienta?
• Właściwa interpretacja obiekcji klienta.

3. Typologia obiekcji.
• Obiekcje rzeczowe.
• Obiekcje niesprecyzowane.

4. Reakcja na obiekcje klienta.
• W jaki sposób budować porozumienie zamiast muru w momencie, kiedy klient przedstawia obiekcję?
• Użyteczne, pozytywne słownictwo podczas pokonywania obiekcji klienta.
• Wyrażenia i zwroty „zakazane”.
• Często popełniane przez handlowców błędy.

5. Techniki pokonywania obiekcji.
• Model pokonywania obiekcji.
• Co robić, gdy klient podaje kolejne obiekcje?

6. Ćwiczenia na bazie praktycznych doświadczeń uczestników.
• Wykorzystanie technik pokonywania obiekcji podczas symulacji i scenek nagrywanych kamerą.
• Rozwojowa informacja zwrotna.

7. Podsumowanie technik pokonywania obiekcji klienta oraz wnioski do wdrożenia przez uczestników szkolenia podczas rozmów handlowych z klientem.

Pokonywanie obiekcji klienta - szkolenie warsztatowe

Szkolenie „Pokonywanie obiekcji klienta” realizujemy w formie zamkniętej tj. dla grupy uczestników z jednej firmy. Jeśli planujesz przeszkolić 1 lub 2 osoby z firmy sprawdź terminarz szkoleń otwartych ».
Przejdź do kategorii i tematyki szkoleń biznesowych: